EM pure 2023:
AANDRIJFLIJN
- Traction Control selecteerbaar (aan/uit) vermindert tractieverlies en biedt maximale grip en veiligheid onder alle omstandigheden.
- Progressive Regenerative Braking (PRB) dat een echt progressief motorremeffect creëert om het gevoel na te bootsen dat rijders zich associëren met de verbrandingsmotoren.
- Nieuwe CNC gemaakte accu behuizing
- 3 herziene mappings (3 standaard met optie van extra 3, met 50% gereduceerde trainings mappings) voor een motorfiets die geschikt is voor alle omstandigheden en rijvaardigheid zonder dat dure motorupgrades nodig zijn.
- Nieuw gashandle
- Nieuwe Accu software
Vering:
- TECH-vork met nieuwe settings
- R16V Achterschokbreker met nieuwe settings
- Nieuwe Galfer FIM-remschijven
ALGEMEEN:
- Nieuwe kroonplaten
- Nieuwe lichtere achterbrug
- Framebeschermingsstickers
- Nieuwe LED-koplamp
- Nieuwe stuurstops
- Transportkoffer voor EM-oplader
MAX SNELHEID 70KM/U
BEREIK 43KM
GEWICHT 73KG
KOPPEL 600NM
Voor kenteken vergelijkbaar met 125CM3
Technische fiche
FRAME | 15CDV6 CHROME MOLYBDEEN |
VOORREM | 182 mm schijf met 4 zuiger remklauw |
ACHTERREMMEN | 150 mm schijf met met 2 zuiger remklauw |
VOORWIEL | Morad-Trial 1,6″x21″ |
ACHTERWIEL | Morad-Trial 2,15 “x 18” |
BANDEN | MICHELIN X11 |
VOORVORK | Tech |
VEERWEG VOOR | 175 mm |
SCHOKBREKER ACHTER | R16 V |
VEERWEG ACHTER | 170 mm |
Accu
TYPE | Li-ion |
VOLTAGE | 50,4 V |
CAPACITEIT | 1,875 Wh |
GEWICHT | 10,5 kg |
LADER | 15 A |
OPLAADTIJD | 2u30 |
LEVENSCYCLUS | 1000 |
MINIMUM LAADTEMPERATUUR | 0°C |
Motor
NOMINAAL VERMOGEN | 6 kW |
PIEKVERMOGEN | 11 kW |
AFMETINGEN:
ZITHOOGTE | 670 mm |
WIELBASIS | 1325 mm |
BODEMVRIJHEID | 320 mm |
VOETSTEUN HOOGTE | 360 mm |
BREEDTE | 825 mm |
MAPPINGS | 3 |
STANDAARD VOORZIEN VAN: | PRB Tractiecontrole Anti- reverse |
Opties
TRAININGS MAPPINGS
Vliegwiel
Snellere Oplader 25 A (1u45)
Handkappen
Epure Race
Voor 2023 heeft EM deze motor naar een geheel nieuw niveau gebracht met de nieuwste prestatie-innovaties.
Met meervoudig wereldkampioen Marc Colomer en Trial-e wereldkampioen Gael Chatagno achter de ontwikkeling van deze motor kun je er zeker van zijn dat je een trialmotor hebt om te concurreren op het hoogste niveau in de trial competitive.
De vernieuwingen voor 2023 zijn onder meer:
AANDRIJFLIJN
- Tick Over (TKO) dit is een grote stap voorwaarts waarbij de motor kan worden afgesteld met een stationair toerental van 500 tpm om het gevoel van een benzinemotor na te bootsen.
- Vaste Regen Engine Braking (FRB) die weer een echt motorremeffect creëert om het gevoel na te bootsen dat rijders associëren met bv een 2-takt motor.
- Nieuwe CNC-batterijbehuizing
- 6 herziene mappings (3 Standard/3 Race waarvan 2 met TKO) die 125cc/250cc/300cc repliceren, 3 motoren in 1!
- Nieuw gashandle
- Nieuwe accusoftware
Vering:
- Aluminium TECH-voorvork met nieuwe settings
- Reiger 2-weg instelbare achterschokbreker.
REMMEN:
- Nieuwe Galfer FIM-schijven
ALGEMEEN:
- Nieuwe geanodiseerde blauwe kroonplaten
- Nieuwe lichtere achterbrug
- Framebeschermingsstickers
- Nieuwe LED-koplamp
- Nieuwe stuurstops
- Transportkoffer voor EM-oplader
SPECIFICATIES EPURE RACE 2022:
MAX. SNELHEID 70 KM/U
BEREIK 43KM
GEWICHT 75KG
KOPPEL 600NM
Voor kenteken vergelijkbaar met: 125CM3
Technische specs:
FRAME | 15CDV6 |
VOORREM | 182 mm schijf met 4 zuiger remklauw RACING |
ACHTERREM | 150 mm schijf met remklauw met 2 zuigers RACING |
VOORWIEL | Morad-TRIAL 1,6″x21 |
ACHTERWIEL | Morad-TRIAL 2,15 “x 18” |
BANDEN | MICHELIN X11 |
VOORVORK | ALUMINIUM TECH RACING |
VEERWEG VOOR | 175 mm |
SCHOKBREKER ACHTER | R16V 3-weg |
VEERWEG ACHTER | 170 mm |
Accu
TYPE | Li-ion |
VOLTAGE | 50,4V |
CAPACITEIT | 1875 Wh |
GEWICHT | 10,5 kg |
LADER | 15A |
OPLAADTIJD | 2u30 |
LEVENSCYCLUS | 1000 |
MINIMALE LAADTEMPERATUUR | 0°C |
Motor
NOMINAAL VERMOGEN | 6 kW |
PIEKVERMOGEN | 11 kW |
Dimensies
ZITHOOGTE | 670 mm |
WIELBASIS | 1325 mm |
BODEMVRIJHEID | 320 mm |
VOETSTEUN HOOGTE | 360 mm |
BREEDTE | 825 mm |
MAPPINGS | 6 |
STANDAARD VOORZIEN VAN: | Hydraulisch gestuurde membraankoppeling, Vliegwiel, FRB, TKO, anti-reverse |
OPTIES | Trainings mappings, Oplader 25 A (1u45), PRB-R, Handkappen |