Technische specificaties EM trialmodellen

EM pure 2023:

AANDRIJFLIJN

  • Traction Control selecteerbaar (aan/uit) vermindert tractieverlies en biedt maximale grip en veiligheid onder alle omstandigheden.
  • Progressive Regenerative Braking (PRB) dat een echt progressief motorremeffect creëert om het gevoel na te bootsen dat rijders zich associëren met de verbrandingsmotoren.
  • Nieuwe CNC gemaakte accu behuizing
  • 3 herziene mappings (3 standaard met optie van extra 3, met 50% gereduceerde trainings mappings) voor een motorfiets die geschikt is voor alle omstandigheden en rijvaardigheid zonder dat dure motorupgrades nodig zijn.
  • Nieuw gashandle
  • Nieuwe Accu software

Vering:

  • TECH-vork met nieuwe settings
  • R16V Achterschokbreker met nieuwe settings
  • Nieuwe Galfer FIM-remschijven

ALGEMEEN:

  • Nieuwe kroonplaten
  • Nieuwe lichtere achterbrug
  • Framebeschermingsstickers
  • Nieuwe LED-koplamp
  • Nieuwe stuurstops
  • Transportkoffer voor EM-oplader

MAX SNELHEID 70KM/U
BEREIK 43KM
GEWICHT 73KG
KOPPEL 600NM
Voor kenteken vergelijkbaar met 125CM3

Technische fiche

FRAME15CDV6 CHROME MOLYBDEEN
VOORREM182 mm schijf met 4 zuiger remklauw
ACHTERREMMEN150 mm schijf met met 2 zuiger remklauw
VOORWIELMorad-Trial 1,6″x21″
ACHTERWIELMorad-Trial 2,15 “x 18”
BANDENMICHELIN X11
VOORVORKTech
VEERWEG VOOR175 mm
SCHOKBREKER ACHTERR16 V
VEERWEG ACHTER170 mm


Accu

TYPELi-ion
VOLTAGE50,4 V
CAPACITEIT1,875 Wh
GEWICHT10,5 kg
LADER15 A
OPLAADTIJD2u30
LEVENSCYCLUS1000
MINIMUM LAADTEMPERATUUR0°C


Motor

NOMINAAL VERMOGEN6 kW
PIEKVERMOGEN11 kW


AFMETINGEN:

ZITHOOGTE670 mm
WIELBASIS1325 mm
BODEMVRIJHEID320 mm
VOETSTEUN HOOGTE360 mm
BREEDTE825 mm
MAPPINGS3
STANDAARD VOORZIEN VAN:PRB
Tractiecontrole
Anti- reverse

Opties

TRAININGS MAPPINGS
Vliegwiel
Snellere Oplader 25 A (1u45)
Handkappen

Epure Race

Voor 2023 heeft EM deze motor naar een geheel nieuw niveau gebracht met de nieuwste prestatie-innovaties.

Met meervoudig wereldkampioen Marc Colomer en Trial-e wereldkampioen Gael Chatagno achter de ontwikkeling van deze motor kun je er zeker van zijn dat je een trialmotor hebt om te concurreren op het hoogste niveau in de trial competitive.

De vernieuwingen voor 2023 zijn onder meer:

AANDRIJFLIJN

  • Tick ​​Over (TKO) dit is een grote stap voorwaarts waarbij de motor kan worden afgesteld met een stationair toerental van 500 tpm om het gevoel van een benzinemotor na te bootsen.
  • Vaste Regen Engine Braking (FRB) die weer een echt motorremeffect creëert om het gevoel na te bootsen dat rijders  associëren met bv een 2-takt motor.
  • Nieuwe CNC-batterijbehuizing
  • 6 herziene mappings (3 Standard/3 Race waarvan 2 met TKO) die 125cc/250cc/300cc repliceren, 3 motoren in 1!
  • Nieuw gashandle
  • Nieuwe accusoftware

Vering:

  • Aluminium TECH-voorvork met nieuwe settings
  • Reiger 2-weg instelbare achterschokbreker.

REMMEN:

  • Nieuwe Galfer FIM-schijven

ALGEMEEN:

  • Nieuwe geanodiseerde blauwe kroonplaten
  • Nieuwe lichtere achterbrug
  • Framebeschermingsstickers
  • Nieuwe LED-koplamp
  • Nieuwe stuurstops
  • Transportkoffer voor EM-oplader

SPECIFICATIES EPURE RACE 2022:

MAX. SNELHEID           70 KM/U

BEREIK                          43KM

GEWICHT                      75KG

KOPPEL                        600NM

Voor kenteken vergelijkbaar met:        125CM3

Technische specs:

FRAME15CDV6
VOORREM182 mm schijf met 4 zuiger remklauw RACING
ACHTERREM150 mm schijf met remklauw met 2 zuigers RACING
VOORWIELMorad-TRIAL 1,6″x21
ACHTERWIELMorad-TRIAL 2,15 “x 18”
BANDENMICHELIN X11
VOORVORKALUMINIUM TECH RACING
VEERWEG VOOR175 mm
SCHOKBREKER ACHTERR16V 3-weg
VEERWEG ACHTER170 mm

Accu

TYPELi-ion
VOLTAGE50,4V
CAPACITEIT1875 Wh
GEWICHT10,5 kg
LADER15A
OPLAADTIJD2u30
LEVENSCYCLUS1000
MINIMALE LAADTEMPERATUUR0°C

Motor

NOMINAAL VERMOGEN 6 kW
PIEKVERMOGEN11 kW

Dimensies

ZITHOOGTE670 mm
WIELBASIS1325 mm
BODEMVRIJHEID320 mm
VOETSTEUN HOOGTE360 mm
BREEDTE825 mm
MAPPINGS 6
STANDAARD VOORZIEN VAN:          Hydraulisch gestuurde membraankoppeling, Vliegwiel, FRB, TKO, anti-reverse
OPTIES   Trainings mappings, Oplader 25 A (1u45), PRB-R, Handkappen